newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

ילד בן 10 נפגע בעינו מירי כדור ספוג על ידי שוטרים

מאת:
השאירו תגובה
א א א

שוטרים שירו אמצעים לפיזור הפגנות באזור שועפט פגעו בעינו של ילד בן 10 היום בצהריים – כך מדווחים בכלי התקשורת בערבית במזרח ירושלים. הילד, שכנראה נפגע מירי כדור ספוג שחור, מאושפז במצב בינוני בבית החולים הדסה, ולא ברור מה יעלה בגורלה של עינו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במחנה הפליטים שועפט מתבצעות עבודות לרווחת התושבים, בהם הוספת נתיב כניסה/יציאה וחניון גדול להסעות תלמידים. במקום התגודדו כמה עשרות צעירים בגירים וקטינים והחלו ליידות אבנים לעבר לוחמי מג״ב המאבטחים את העבודות. בוצע שימוש באמצעים לפיזור הפורעים. מתוך הפורעים פונה ילד למחסום על ידי הסהר האדום עם פגיעה ככל הנראה מספוג. מהמחסום הועבר על ידי מד״א לבית החולים".

לא ברור לגמרי מה הקשר בין השאלה, שעסקה בירי שפגע בעינו של ילד בן 10, לבין ההקדמה הארוכה שעוסקת באופי העבודות באזור המחסום.

בחודשים האחרונים עושה משטרת ירושלים שימוש מוגבר בנשק החדש – כדור ספוג שחור. כדורי הספוג השחורים והדחוסים כבר גרמו למוות של נער אחד, גרמו לארבעה ילדים לאבד את עיניהם (לפני הילד היום), וגרמו לשברים בפניה של צלמת וואלה ואקטיבסטילס, טלי מאייר. רק לפני חודשיים פנו באגודה לזכויות האזרח ליועמ"ש בדרישה להפסיק את השימוש בכדורי הספוג השחורים.

הפוסט פורסם גם באנגלית באתר 972+

> שורה של תקיפות עיתונאים על ידי הצבא: צלם פלסטיני נורה ונפגע בעינו

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"לחזור לזירת הפשע": התלמידה הבעייתית שהפכה יועצת חינוכית

כשהיתה תלמידה, התייחסו לנעמי אברהם כ"ילדה רעה". כמבוגרת, ניסתה לתקן את החוויה והיתה למורה וליועצת. בספר שכתבה היא מנסה לשלב בין תובנות שצברה לחוויותיה האישיות. למרות ההצלחות, המסקנה עגומה: מערכת החינוך לא יודעת לגלות אנושיות

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf