newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

הסנסציה תחכה: אהלי אלח'ליל ‏מחברון היא מחזיקת גביע פלסטין לעונת 2015/6

מאת:
השאירו תגובה
א א א

לא תמיד חלומות מתגשמים. למרות סיפור ההישרדות המרגש של ‏הילאל אלקודס, וההעפלה לגמר הגביע, קבוצתו המזרח ירושלמית של כוכב הפועל ירושלים לשעבר סלמן עמר נכנעה לחברונים בתוצאה 3-0. עמר ושחקניו מהילאל אלקודס האמינו שניתן יהיה לחולל סנסציה ולנצח את אהלי אלח'ליל ולהביא גביע ראשון השנה לירושלים, אבל תצוגה משכנעת של השחקנים מחברון הצליחה להבטיח שהם ישמרו על גביע פלסטין אצלם במועדון לשנה נוספת.

מהלך המשחק: דקה אחת בלבד לקח לשחקני ‏אהלי אלח'ליל לעלות ליתרון. השופט בראא אבו-עישה הצביע על הנקודה הלבנה, ושאדי שעבאן מחברון קבע 1-0 בפנדל. שחקניו של עמר עלו בהתלהבות למחצית השניה והיו קרובים להשוות, אבל בסופו של דבר היה זה החלוץ ‏ מחמוד ואדי, שעבר השנה מהליגה העזתית, שקבע 2-0 בדקה ה-82. כעשר דקות לאחר מכן, עמוק בתוך תוספת הזמן קבע ג'ונת'ן סוריא , קשר הנבחרת, את תוצאת ההתמודדות כשכבש את השלישי של החברונים וחתם את התוצאה על 3-0.

אהלי אלח'ליל ‏הצליחה לשמור על תואר מחזיקת הגביע שנה שניה ברציפות. הניצחון מבטיח לה כי תשחק שנה נוספת בליגת הצ'מפיונס האסייתית, וכן שולח את שחקני אהלי אלח'ליל למשחק "גביע הזהב" הפלסטיני המפגיש את מחזיקת הגביע מהגדה עם מחזיקת הגביע מעזה.

חברון מאז ולתמיד

בשנתיים האחרונות גילו הקבוצות מחברון עליונות בשדה הכדורגל הפלסטיני. בשנה שעברה זכתה באליפות קבוצת שבאב אל-דאהיריה, המגיעה מהעיירה דאהיריה, בדרום מחוז חברון, והשנה זכתה בתואר האליפות קבוצת שבאב אלח'ליל גם היא מהעיר חברון. ואם בכך לא די, הרי שמחזיקת הגביע של השנה שעברה ומהערב גם של השנה היא קבוצת אהלי אלח'ליל, היריבה העירונית של שבאב אלח'ליל, המגיעה מאותה העיר.

> סלמן עמר, הלב האדום מהפועל ירושלים, חולם להביא גביע לאלקודס

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
מבט על ורשה מהמרפסת של הטירה המלכותית, ציור של ברנרדו בלוטו מ-1773 (באדיבות המוזיאון הלאומי של ורשה)

מבט על ורשה מהמרפסת של הטירה המלכותית, ציור של ברנרדו בלוטו מ-1773 (באדיבות המוזיאון הלאומי של ורשה)

המהפכה החינוכית שהקדימה את זמנה

כבר ב-1774 הבינו בחבר העמים של פולין וליטא ש"אין לכפות משמעת באמצעות פחד, אלא באמצעות מנהיגות והבנה", שהכיתות צריכות להיות מעוצבות "כך שהילד לא יראה את בית הספר כבית סוהר", ושרק הממסד האזרחי יכול להניב חינוך אוניברסלי שוויוני וחופשי

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf