newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

דרוש ערבי

מאת:
השאירו תגובה
א א א

דרוש ערבי שלא הושפל

ערבי שלא עוכב בנמל

דרושה ערביה שדיברה ערבית ברכבת

ואף אחד לא גער בה "מחבלת".

דרוש פלסטיני שלא הוכפש, גורש או נכבש.

דרוש דרוויש אחר, שלא צועק ולא מיילל,

שר התקווה ולא מקלל.

דרוש ערבי שביתו נבנה ונהרס ונבנה ונהרס

כבר מאה פעם אך כבודו לא נרמס.

דרושה יולדת כואבת בשקט, מניקה ובוכה,

לא עושה חפלות, ולא מביכה,

עסוקה בתפרים, ולא במבקרים.

דרוש ערבי שמשלם בבריכה אך לא שוחה,

משתזף אך לא דוחה,

על האש לא מנפנף ואת השירותים לא מטנף.

דרוש ערבי אסיר תודה,

על שיש עבודה,

שיודע לארח אבל לא להתארח,

לשמוח להרקיד ותמיד לשבח.

דרוש ערבי שלא נוהר, לא בוחר, לא מתלונן ולא מבקר.

דרושה ערבייה בלי מבטא או חיג׳אב, בלי זהות או ניקאב.

הערבי שלי עדיין נפקד,

כל המוצא יזכה בפרס מכובד.

> אלימות מדינה יומיומית: שיא של עשור בהריסות בתים

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"לחזור לזירת הפשע": התלמידה הבעייתית שהפכה יועצת חינוכית

כשהיתה תלמידה, התייחסו לנעמי אברהם כ"ילדה רעה". כמבוגרת, ניסתה לתקן את החוויה והיתה למורה וליועצת. בספר שכתבה היא מנסה לשלב בין תובנות שצברה לחוויותיה האישיות. למרות ההצלחות, המסקנה עגומה: מערכת החינוך לא יודעת לגלות אנושיות

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf