דיכוי בשטחים

היום אני מבין היטב מה זה כיבוש צבאי. חיילים בכפר תוואני (באסל אל-עדרה)
שתיים בלילה, חיילים משליכים אקראית רימונים בכפר. "פעילות שגרתית"
מאז פברואר, חיילים פולשים כמעט מדי שבוע לכפר שלי, תוואני, בדרום הר-חברון. הם מתהלכים ברחובות, מטילים אימה בצורות שונות על התושבים ותוקפים באלימות כל מי שמנסה לתעד את מעשיהם

לקראת הדיון מחר בבג"ץ: מה בעצם הסיפור של מסאפר יטא?

פרשת NSO היא רק סימפטום של האמונה הישראלית בכוחות הביטחון

בדרך מהחנות, עם שקית פיתות ביד, החיילים ירו במוחמד בן ה-12

45 אחוז מהתושבים בין הים לנהר: בשטח שורר אפרטהייד

המנהל האזרחי לפלסטיני שהותקף ע"י מתנחלים: "אם תביא עיתונאים, נגרש אתכם"

דגל שחור לילד ה-300
